Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: venus leijonassa  (Luettu 11438 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
monni
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 24.04.2007 16:57:28 »

Onko ketään jolla on venus leijonassa? Entä miten se teillä ilmenee? Mistä tykkäätte ja mikä kumppanissa kiinnostaa? Olen äskettäin tutustunut useaan venus jellonaan (mikä ei lienee ihan sattumaa, koska olen itse nousuleijona Wink) Kaikki kokemukset ja kommentit otan enemmän kuin kiitollisena vastaan  smitten
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti

Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:

Profiili
« Vastaus #1 : 24.04.2007 19:46:29 »

coolsmiley Mitäs täällä kyselet - senkun kokeilet niitä Grin

Ominaisuuksista tiedät toki omakohtaisestikin noususi kanssa -
voiko sitä sanoilla kuvaillakaan jellonaa...  :Smiley Tongue  Kiss

venus askendentti sekä aurinko leijona Cool
tallennettu
monni
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 25.04.2007 12:04:34 »

Kyselen siksi, että  itselläni on kuu ja venus härässä ja tunnen toisinaan olevani aika pihalla kaikkien tulisten venus/kuu merkkien kanssa.  idiot2
Eikä oppi ojaan kaada sanotaan... Ja eikö foorumin idea ole se ,että asioista keskustellaan siten, että näkökulma laajenee puolin jos toisin. Wink Aihepiiri on niin laaja, että on hyvä, jos fiksumpi jaksaa ja viitsii neuvoa tyhmempää. Asetelma tietenkin kääntyy aina aiheesta riippuen. Smiley Astrologia on vaikea laji!  Shocked

« Viimeksi muokattu: 25.04.2007 14:10:37 kirjoittanut monni » tallennettu
Sun73
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #3 : 25.04.2007 14:00:38 »

Mun avokilla on venus leijonassa ja tässä nyt muutama piirre..
Halu olla parisuhteessa se pomo, ei koskaan käskystä tee yhtikäs mitään  knuppel2
Halu olla paras kaikessa  Wink
Viihtyy hyvin kaveriporukassa, mutta myös yksinkin. Haluaa  kaveriporukassa olla keskipisteenä ja hauskuuttajana  laugh
Jalkapallo,jääkiekko,golf.. niistä venusleijonamies on kiinnostunut, ainakin minun tuntemani  Wink

Cheesy  Oinas73
tallennettu
Morgana
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 25.04.2007 14:34:47 »

Tunnen monta Leo-Venusta, miehiä, naisia, ystävättäriä, sisar, tyttäreni, oma expoikaystävä. Itsevarmoja näennäisesti, mutta tarvitsevat usein todisteluja siitä että ovat "kaunein ja ihanin kukka kedolla". Lämpimiä, jalomielisiä, rakastavia/ulkokultaisia, turhamaisia, "näyttelykappaleita". Eivät välttämättä kestä jos partneri on itseä valoavoimaisempi. Läksy on nöyryys. Sydän pohjimmiltaan hyvin suuri ja uskollinen.
tallennettu

aurinko skorpioni askendentti leijona kuu neitsyt
Dimma
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #5 : 25.04.2007 15:57:11 »

Ihme ettei tänne ole rynnännyt enempää venusleijonia kertomaan itsestään ja rakkauselämästään.. Wink
Mulla on siis  venus leijona, myös  kuu leijona. Rakkauselämä on dramaattista, sitä draamaa haetaan vaikka väkisin jostain. Kumppanin täytyy olla jossain mielessä "ihailtava/näyttävä", vapaalla/juhliessa tuo keskipisteenä oleminen tulee ikäänkuin luonnostaan. Herkkänahkainen mutta uskollinen, kestävä- pienet rypyt rakkaudessa ei niin vakavaa. Niistähän saa vaan aihetta pieneen teatraaliseen kohtaukseen.. Grin

Ei koskaan milloinkaan uhrautuvaa taikka passaavaa tyyppiä, päinvastoin kumppanin täytyy hoitaa tämmöiset joko itse tai järjestämällä asiat niin ettei venusleijona joudu kiusalliseen tilanteeseen. Rakkaudessa hyvin itsekäs, jopa dominoiva.
tallennettu

To know it is to be fearless, and to know it is to be full of love.
Sun73
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #6 : 25.04.2007 16:37:19 »

Joo sama mieltä kuin Dimma tosta et kummppanin pitää olla "näyttävä"...
Mun olis pitäny uudenvuoden kemuihinkin laittaa parasta päälle, vaik kamujen kotona vaan oltiin  Grin Ja mähän jouskarinousuisena en nyt niin kauheesti välitä mitä on pääällä, jos ei siis mitkään sen kummemmat pippalot ole  coolsmiley

Oinas73
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 25.04.2007 17:07:42 »

Kyselen siksi, että  itselläni on kuu ja venus härässä ja tunnen toisinaan olevani aika pihalla kaikkien tulisten venus/kuu merkkien kanssa.  idiot2
Eikä oppi ojaan kaada sanotaan... Ja eikö foorumin idea ole se ,että asioista keskustellaan siten, että näkökulma laajenee puolin jos toisin. Wink Aihepiiri on niin laaja, että on hyvä, jos fiksumpi jaksaa ja viitsii neuvoa tyhmempää. Asetelma tietenkin kääntyy aina aiheesta riippuen. Smiley Astrologia on vaikea laji!  Shocked

Joojoo, vitsi vitsi :Smiley

venus leijona :t ovat usein seksuaalisesti varsin aktiivisia; näyttäviä ja kykeneviä - laatua ja määrää paljon,
himoa ja ihailua täytyy olla.  Shocked
Draamaa pukkaa mausteina suhteissa, siitä se intohimo sikiää  knuppel2
Mutta varoa täytyy, sillä jellonan kumppani saattaa helposti kokea joutuvansa alakynteen...  Angry
tallennettu
monni
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #8 : 25.04.2007 19:22:14 »

Kiitos kaikille vastauksista! smitten Aika luontevalta kuulostaa... Kehua täytyy ja paljon! Cheesy Draamaa tämä näpeissäni oleva jellonauros osaa järjestä ihan omatoimisestikin. Onneksi pienet hysteeriset kohtaukset eivät siis ole merkki suhteen loppumisesta vai kuinka? Onneksi tyypillä on sentään iso osa muista planeetoista neitsyessä, muuten voisi olla aika vaikeaa...  knuppel2 Nyt olen taas paljon viisaampi ja siitä suuri kiitos teille!!  smitten
tallennettu
Theus
Kanta-astroilija

Immortal

Profiili
« Vastaus #9 : 20.05.2007 02:35:15 »

Oi  venus Leijonat on ihania...
Mun ex-ällä on venus  aspect_con  mars leijonassa ja todella romanttinen pakkaus...
Siinä missä venus kuvaa tapaa osoittaa rakkautta, kauneutta ja ihanteita niin leijonalta voi odottaa näyttäviä rakkaudenosoituksia, kalliita hajuvesiä ja purrr, kehräystä  Kiss

Jostain syystä kaikilla mun exillä(ja nykyisellä) on mars leijonassa... itselläni on ainoastaan AC siellä sekä venus  kaksoset ja  mars  vaaka.... Huh
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
MoonStar
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #10 : 28.05.2007 12:33:33 »

Minulla on sekä venus että mars leijonassa, joten elämä onkin sitten yhtä elokuvaa Smiley Ja rakkaudessa saatan olla aika itsepäinen tapaus, eli kumppanilla täytyy olla monta ässää hihassa jos haluaa olla
nro 1  Cool Rakkaallani on venus ja mars skorpionissa, joten helppoa ei tässä suhteessa ole aina ollut Sad Itse olen joskus aikamoinen paraatieläin, eikä hän jaksa aina ymmärtää sellaista menointoa. Näistä asioista on väännetty ja kinattu, mutta ei voi muuta sanoa kuin että leijonaa ei nitistetä! Wink
tallennettu
Musicat
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #11 : 12.07.2007 22:44:15 »

saakohan tälläisen venus-leijonan päätä kännettyä rakkausasioissa ?  :Smiley Hän kun ei halua luopua periaatteestaan, että kun kerran on erottu niin sitä sitten ollaan, vaikka tunteet olisivat kuinka lämpivät  tickedoff
tallennettu

VALKOINEN GALAKTINEN MAAILMOJEN SILLANRAKENTAJA
Ikitosi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #12 : 12.07.2007 23:12:54 »

2funny venus leijona:n tunteita on helppo lämmittää Wink
mutta hänellä on varmasti myös varaa valita,
kenet lämmittäjäkseen huolii...
Kun kerran on todettu, ettei suhde toimi,
täytyy tapahtua todella vakuuttavia juttuja,
ennenkuin asioiden muuttumiseen voi luottaa.
Ole sitkeä (ja kauriina varmasti sen taidon osaat!), voit kyllä vaikuttaa
jatkamalla lämmittelyä, olemalla todella leijonaisen venuksesi arvoinen...
Voihan se liekki vielä leimahtaakin... Kiss

Muoks: kirvoitusvirme
« Viimeksi muokattu: 13.07.2007 12:55:30 kirjoittanut Ikitosi » tallennettu
ti0
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #13 : 13.07.2007 18:08:20 »

Mulla  venus aspect_con aurinko Leijonassa! Ei oo kyl mitään kerrottavaa.  Cry Tongue

Olen kyl romanttinen ja uskollinen yksilö. Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: