Uusi ilmottautuu joukkoon jälleen
Olen pian 22-vuotias opiskelija. Kaikenmaailman kummalliset jutut kiinnostivat paljon joitakin vuosia sitten, ja nyt yhtäkkiä innostus iski uudelleen kun äitini kertoili vanhoista hänelle joskus tehdyistä ennustuksista. Lisäksi olen itse tilanteessa missä kaipaisin paljonkin vastauksia, ja senkin takia tänne sivustoille eksyin, jos jostain onnistuisin vihjeitä tulevaisuudesta ja muusta saamaan.
Korteilla olen itse joskus yritellyt jotakin, mutta ei oikein ole toiminut
Unia näen joskus.. joista lähinnä on jäänyt mieleen hampaan lähtemis unet, jotkahan jonkin käsityksen mukaan tarkoittavat kuolemaa. Ainakin itse olen näiden unien jälkeen menettänyt aina jonkun ihmisen, en välttämättä heti, mutta voisi sanoa että vuoden sisään. Kerran näin suht lähekkäin kahdesti samanlaisen hampaan lähdön, mummoni ja pappani kuolivat melko peräkkäin muutaman kuukauden kuluttua. Kuvittelua vai jotain yhteyttä? En tiedä, mutta koskaan muulloin en samanlaisia unia näe. Nyt taas pelottaa kun pääsiäisen aikoihin näin jälleen pitkästä, pitkästä aikaa samanlaisen unen. Pistää väkisinkin miettimään kuka lähtee seuraavaksi. Myös äidilläni on ollut taipumusta näihin.
Mutta, karkasi nyt hiukan asiasta, mutta tulipahan selitettyä enemmän heti esittelyssä
Aurinkoista kesää kaikille